Friday, April 15, 2011






Minul on äge pats peas ja kevad on käes, ma nii armastan neid väikesed nummisid lilli :D.Täna oli nii vinge trenn, tegime tša tša tša-d ja sambad, oi kui raske see oli :D, aga treener oli tõsiselt hea, silm puhkas teda vaadates, ma ennast ei julgenud eriti peeglist vaadata, aga paaril korral kui vaatasin, siis hakkas päris piinlik, aga vahel oli isegi päris norm :D. Aga ja, tahaks veel, uus ja mõnus asi. :D
Ja täna kukkusin trepist ka alla, libisesin mööda selgroogu, mul oli selline tunne, nagu mu alaselg oleks põlenud.
Homme sab head ja paremat süüa, sest emps peab süntsi ja kui hästi läheb siis saan kirbukale ka minna.
Tegelt mul on hädasti kevade jalanõusid vaja saada, aga ma ei viitsi poodidest otsida, rääkimata veel lõpukleidist jne . :D Mul on tõeline kevadväsimus peale tulnud. Hetkel mulle meeldib ainult trenn ja kooli pikad vahetunnid, kus saab päikese käes lebotada ja loomulikult kehale, kus on nii mõnus olla.

No comments:

Post a Comment